Free online chess!Gabriel Andrei

Creează-ți o insignă

vineri, 2 septembrie 2011

Podul Gordian

Murdar şi nedemn, mă întorc în Eden
Visa-te-am prin valuri de lava-n Infern
Prea mult timp risipit, blestemat mi-e ocolul
Eva mea dă-mi un semn să-mi astâmpere dorul!


De m-auzi tu vei şti că te-aştept ca să vii,
Rog chiar toamna s-aştearnă mai grabnic decorul
Ca râul de Roşu să ne-nvie amorul,
Degradeuri de galben, haşuri aurii...


Înrobit de himere, îmbătat de plăcere
Pe insuli străine pirat,
Totuşi sper, şi înnot cu mai multă putere
Că m-aştepţi c-un sărut şi cu rom pe uscat.


Întristat de firescul ce-n rece ne scaldă
Şoptesc telepatic să ieşim din declin
Pân-atunci îţi ofer otrava cea caldă
Şi leacul dulceag, curativ pe deplin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contracontraziceri